Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

пʼятницю, 11 жовтня 2019 р.

Формування позитивного іміджу навчального закладу

Теплого осіннього дня у приміщенні Будинку дитячої творчості Шевченківського району відбулась зустріч заступників директорів закладів позашкільної освіти з психологом нашої бібліотеки Оленою Черниш. Під час психологічного тренінгу педагоги дізнались, як сформувати позитивний імідж навчального закладу та отримали рекомендації психолога.

Створення позитивного іміджу є нагальним питанням будь-якої організації. Створення іміджу навчальної установи – це процес, під час якого створюється якийсь спланований образ на основі наявних ресурсів. Взагалі метою створення іміджу є підвищення конкурентоздатності, залучення інвестицій, встановлення та розширення партнерських зв’язків. 

Створення позитивного іміджу вирішує такі основні завдання: а) пропагувати свої здобутки перед громадськістю, підвищити привабливість школи для батьків, учнів і персоналу; б) підвищити ефективність доходів щодо інформування населення про нові освітні послуги; в) полегшити процес введення нових освітніх послуг; г) підвищити рівень організаційної культури школи; д) сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в шкільному колективі. 

Психолог підкреслила, що робота з формування позитивного іміджу повинна також здійснюватися у двох основних напрямках, які тісно пов’язані між собою: 1) всередині школи (у процесі формування творчого, розвивального середовища в організації); 2) зовні – під час безпосередньої взаємодії школи з громадськістю. Другий напрям роботи навчального закладу щодо створення іміджу – розробка та використання зовнішніх показників іміджу, які забезпечать ефективну взаємодію школи з громадськістю.

Також Олена Черниш розповіла учасникам тренінгу про основні складові іміджу сучасного педагога, які охоплюють зовнішній вигляд; професіоналізм, компетентність; інтелект; комунікативні якості; моральні якості; вольові якості. 

Одним із важливих напрямків формування позитивного іміджу навчального закладу є півпраця з представниками ЗМІ та громадськістю. Психолог порекомендувала педагогам: «створювати інформаційні приводи (яскраві, святкові, незвичайні події, науково-практичні конференції, диспути на актуальні теми, демонстрації видатних досягнень, тощо); запрошувати на заходи персон, будь-яка дія яких автоматично висвітлюється в пресі (наприклад, губернаторів, мерів, політиків тощо); організовувати музеї походи, виставки й презентації цікавих проектів, проводити прес-конференції; запрошувати журналістів на всі заходи, свята, ювілеї; створити при школі клуб юних журналістів або провести конкурс юного репортера. Хороші матеріали надрукувати в шкільній газеті або на сайті, а найкращі – у ЗМІ міста. 

У журі потрібно запросити провідних журналістів і редакторів ЗМІ міста; спробувати залучити кошти й організувати шкільний медіа-центр. Журналісти міста можуть стати консультантами, поділитися досвідом роботи. Громадські організації можуть бути різні, але всі вони прагнуть поширення свого світогляду, це може стати підґрунтям для взаємовигідного співробітництва і виховної роботи, спортивної або культурно-масової роботи».

Олена Степанівна також дала присутнім загальні рекомендації:

· запрошення лідерів громадських організацій на всі заходи школи;

· спільні акції й публікації в ЗМІ;

· організація спільних дослідницьких проектів і заходів; запрошення членів громадських організацій для ведення в школі гуртків, факультативів, лекцій, семінарів тощо.


Захід пройшов у дружній атмосфері, де учасники тренінгу могли поспілкуватися з психологом і отримати рекомендації щодо формування позитивного іміджу навчального закладу та почути відповіді на всі свої запитання.



Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар