Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

четвер, 4 квітня 2024 р.

День інформації «Здоровим бути модно»


В нашій бібліотеці пройшов захоплюючий день інформації «Здоровим бути модно».

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я. Мета святкування – підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я – це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

Наша бібліотека також долучилася до цього свята, провівши День інформації «Здоровим бути модно». Бажаючі відвідувачі змогли пройти тест «Життя і здоров’я людини», ознайомились віртуальною книжковою виставкою «Мистецтво бути здоровим»з книжковою виставкою «Здоров’я – мудрих гонорар» та взяли участь у вправі-грі «Складові здоров’я».



Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! 
Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар