Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

понеділок, 1 вересня 2014 р.

Герої не вмирають!

Мамо, я живий, лиш заплющені очі....
І серце не б`ється, не вирує кров...
Ти тільки не плач, знай – всі дні і ночі
Я буду поруч – в грудях, де живе любов!
Ти пробач мене, мамо, за гіркії сльози,
За той біль, і той жаль, що я наробив.
Я ж хотів лише миру, добра і свободи...
А мене за це ворог безжалісно вбив.
Не жалій, моя нене, що я не вернуся.
Не кляни ворогів! Нехай судить їх Бог!
Я для тебе сьогодні з небес посміхнуся,
Ти лишень свої очі здійми до зірок! 
Стіна пам'яті Героїв АТО зустрічає відвідувачів у вестибюлі бібліотеки. Насправді, не так уже й багато є цінностей, які варто захищати за будь-яких умов та ціною власного життя, але наші герої обрали чи не найбільшу. Взяти в руки зброю і стати на захист власної країни та її народу - це славетний подвиг, який неможливо забути.
Нехай завдяки Вам - це стане останнім випробуванням для нашої країни та армії і залишиться в історії перемогою навіки! 

Слава Україні! Героям слава!


Немає коментарів:

Дописати коментар