Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

вівторок, 25 вересня 2012 р.

BIBLIO-NIVKI подорожує Україною: Хмельниччина

Маків, Маків, тут я народився,
Вріс судьбою в роси золоті,
Маків, Маків - ти моя колиско,
Ти - моя вишнева заметіль.
В. Женченко
Промовивши промайнулому літечку "Побачимось!" і спакувавши собі невеличку валізку, автор відправилась у свою другу подорож Хмельниччиною.
Цього разу, звичайно, серед необхідних речей, не забула прихопити з собою засоби мережевого зв'язку:) Дуже вже хотілося, щоби разом зі мною, всю красу Подільських Товтр побачили і всі Ви, дорогі друзі! (Можливо, Ви ще не побували на гостинній Хмельниччині...)
Тож, у всеозброєнні прибула на місце розташування і заходилася все фіксувати об'єктивом:) Аж тут, на мене очікувала прикра випадковість - повна відсутність доступу до Мережі...
Оце так! "А хіба ж таке буває?!" - подумала я (між нами кажучи, досить розбалувані ми тут, в столиці) і почала шукати можливості.
Як і кожен справжній бібліотекар, розпочала я свої пошуки, звичайно, з БІБЛІОТЕКИ!)
Дорогі мої друзі, Ви знаєте, що мої очікування були задоволені більш ніж сповна!
В дивовижно красивому селі Маків Дунаєвецького району Хмельницької області я зустріла сучасну бібліотеку і закоханих у свою справу людей!
Далі пропоную Вам коротенький фото звіт, а Ви робіть висновки самі))

2 коментарі:

  1. Як це чудово! І Маківські бібліотекарі віднині знатимуть,хто їх гостинно прийме у Києві ))

    ВідповістиВидалити
  2. Так-так:) Гостям завжди ми раді!!
    Для Вас, п.Олечко, це не дивина, що є настільки сучасні сільські бібліотеки. Ви надзвичайно багато читаєте, вивчаєте досвід, аналізуєте, далеко дивитесь! А ось Biblio-Nivki, зосереджений більше на собі :(, дійсно був вражений таким облаштуванням :)
    А люди на Хмельниччині всі, як один, чудові й гостинні!! Дякую!

    ВідповістиВидалити