Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

понеділок, 5 червня 2023 р.

Володимир Великий і хрещення Русі | Історичний екскурс


Історичний екскурс "Володимир Великий і хрещення Русі", який відбувся за участю наукового співробітника Музею гетьманства Володимира Панченко, був цікавим та пізнавальним. Учасники мали змогу зануритися в історичну епоху та розкрити важливі моменти з життя Володимира Великого, також його вплив на культуру та релігію Київської Русі.

У "Повесті временних літ" про хрещення народу написано так:

"Тоді послав Володимир по всьому місту сказати: "Коли не прийде хто завтра на річку (Почайну, Дніпро) – чи то багатий, чи убогий, чи старець, чи раб, – буде мені ворогом". Почувши це, з радістю пішли люди, говорячи: "Якби не було це хорошим, не прийняли б цього князь і бояри".

На ранок прибув Володимир зі священниками цариці й корсунськими на (Почайну, Дніпро), і зійшлося там людей безліч. Увійшли в воду і стояли там одні по шию, інші по груди, молоді ж біля берега стояли по груди, деякі тримали немовлят, а вже дорослі бродили, священники ж, стоячи, молилися. І була радість на небі й на землі з приводу стількох душ, що спасаються; а диявол говорив, стогнучи: "Жаль мені! Вигнаний я звідси! Тут думав я знайти собі житло, бо тут не було вчення апостольського, не знали тут Бога, але радів я служінню тих, хто служив мені. І ось вже переможений я невігласом, а не апостолами і не мучениками; не зможу вже царювати більш в цих країнах".


За матеріалами 






Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! 
Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар