Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

пʼятницю, 21 липня 2017 р.

Мандрівка за промінчиком здоров'я

Що таке здоров’я і навіщо воно потрібне людині? Як зберегти та зміцнити своє здоров’я? Знайти відповіді на ці запитання, дітям допомогли бібліотекарі Жученко Марина та Олена Страковська та вирушивши в подорож їх супроводжували - добрий лікар «Айболить» та «Мийдодір». Малеча дружно відповідали на запитання, що для них означає бути здоровими. Відповіді були найрізноманітнішими, але всі погодилися, що основними складовими здорового способу життя є: особиста гігієна, режим навчання та відпочинку, фізкультура, здорове харчування та загартування.
Потім відбулась мандрівка в країну «Здоровляндію», де діти отримали необхідні знання про здоров’я. Мандрівка була цікавою. За кожну правильну відповідь в конкурсі діти отримували промінчики, які кріпили до сонця. І ось мета досягнута – сонечко засяяло промінчиками здоров’я. 


Люди – найдосконаліше творіння на Землі. Маємо розум, який відрізняє нас від тварин. Ми вміємо запам’ятовувати те, що було вчора, мріємо про завтрашній день, творимо справжні дива, мандруємо стежками рідного краю, спілкуємося один з одним, вчимося, працюємо… І тут нам стають у пригоді наші надійні помічники: руки, ноги, голова, очі, вуха – наше тіло.

Коли ми здорові наше тіло добре переносить: спеку, морози, дощ. Отже, здоров’я – найгарніший стан нашого організму, тому його треба не тільки берегти, але й зміцнювати. 

Діти також дізналися про мудрі поради наших предків у вигляді приказок та прислів’їв про здоров’я: «Сміх краще лікує, ніж усі ліки» або «Веселий сміх – це здоров’я».
На завершення заходу малеча складала пазли «Айболить», «лікувала» ведмежат, надаючи першу медичну допомогу. Приймали участь у костюмованій фотосесії.




Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар