Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

пʼятницю, 18 січня 2019 р.

Метроквест: лабіринт підземним містом

Київ ХХІ століття – це сучасний мегаполіс, який стрімко розвивається. Та особливу роль у ефективності роботи столиці відіграє громадський транспорт. Бо завдяки швидкісним поза вуличним магістралям мешканці та гості столиці мають всі умови для комфортного життя та розвитку.

А що ми знаємо про наше метро? Скільки йому років? Чим унікальне київське метро? Знайти відповіді на ці запитання нам допомогли учні 7-го класу школи №27 під час цікавого квесту.

Для когось метрополітен це звичний спосіб пересування, а для інших це витвір мистецтва, або загадковий лабіринт. Метро є майже у всіх великих містах світу. У кожному місті воно має свої особливості. Наприклад, у Парижі та Токіо на метро можна виїхати за межі міста. 

У Стокгольмі метро виглядає як справжня галерея мистецтва, а у Гонконзі підземка працює без машиністів, оскільки їхню працю замінено автоматикою. Ну, а лондонське метро, як всім відомо, є найдовшим і найстарішим, яке почало свою історію існування 10 січня 1863 року. Тому, 10 січня – є міжнародним днем метро.

А як почало функціонувати київське метро? Ще у 1884 році існував проект підземної залізниці від Дніпра до вокзалу через Бессарабку. Та це був не єдиний проект. Щоб побудувати метро були 1916, 1918 та 1936 роки для реалізації планів. Та їм не судилося здійснитися у вирі історичних подій. Лише у 1949 році розпочалося будівництво першої лінії київського метрополітену.

Та ось, 6 листопада 1960 року були відкриті 5 станцій київського метро: Вокзальна, Університет, Хрещатик, Арсенальна, Дніпро. Але у перші дні існування метро ним могли користуватися лише за спеціальними запрошеннями. Та вже за 6 днів розпочався регулярний рух поїздів. На сьогодні київське метро – це великий пазл із цікавих картин, скульптурних елементів, декору, мозаїк та ліпнини. Міжнародні спеціалісти внесли станцію «Золоті ворота» до списку 22 найкрасивіших на планеті станцій метро.

Для поліпшення обслуговування пасажирів у метро впроваджено мобільний зв’язок, встановлено інформаційні монітори, відеокамери, на нових станціях змонтовані ліфти-підйомники для тих, хто не може самостійно пересуватися сходами, а для пасажирів з вадами зору на краю платформи нанесено спеціальне обмежувальне покриття з рифленого пластика.

І як ми побачили, що в основу київського метрополітену покладена одна з найкращих світових технологій, яка орієнтована на більші обсяги перевезень та забезпечення безпеки руху поїздів.

А для того, щоб наші юні школярі-кияни орієнтувалися в історії метро та на практиці не переплутали як куди проїхати чи перейти на іншу гілку метрополітену, ми для них провели квест по лініях метрополітену, який надав можливість поглянути на метро по-іншому. 

Чому? Тому що деякі станції метро змінили свою назву, до речі, не один раз за своє існування. Є туристи, які приїжджаючи до Києва, орієнтуються на досить не нову інформацією з історичних джерел, тому наша ерудиція допоможе їм добратися до місця призначення у необхідний час.

Наше метро має три пускові ділянки,  тому учні розділились на три групи. Мета кожної групи: назвати свою лінію метро, позначити її відповідним кольором та розмістити станції у правильному порядку. 

Обговорення станцій та маршруту було досить цікавим. На жаль, попередні назви станцій ніхто не знав, тому був гарний привід провести цей квест з пізнавальною метою. У всіх присутніх залишився гарний настрій та бажання й натхнення на наступні зустрічі!





Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар