Порушуючи дисципліну, учень не завжди усвідомлює, які цілі насправді стоять за цим порушенням.
Як педагог може вплинути на ситуацію? Яку стратегію і тактику екстреного втручання в ситуацію конфронтації обрати? Як допомогти учням встановити нормальні відносини з вчителем та відчути свою спроможність? Ці та інші питання були розглянуті під час тренінгу-семінару для молодих вчителів району. Кожен блок питань закінчувався особистим завданням учаснику-вчителю.
Присутнім був презентований другий випуск бібліографічного покажчика «Сучасні діти: які вони» «Зона особливої уваги» (2010 р.), який був присвячений проблемам дітей з особливими потребами.
В результаті опитування, проведеного серед учасників заходу з метою вивчення читацьких вподобань, більшість з присутніх виявили бажання отримувати інформацію про нові надходження електронною поштою, що буде обов’язково враховано.
Награждаем Вас виртуальным призом Чудо- блог. Смотрите http://bibliokis.blogspot.com/2012/02/normal-0-false-false-false.html
ВідповістиВидалитиСпасибо, дорогие коллеги!
ВідповістиВидалитиЭто просто ЧУДО, что наш молодой и такой еще несовершенный блог удостоился потрясающей виртуальной награды! СПАСИБО!
Любим Вас и с удовольствием бываем в гостях! А фото награды размещаем, как и положено!:)