Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

четвер, 16 жовтня 2014 р.

Сім нот здорового способу життя

Здоров'я дітей та підлітків у будь-якому суспільстві і за будь-яких обставин (соціальних, економічних чи політичних)  є актуальною проблемою, а також першочерговим завданням, адже воно визначає майбутнє країни, науковий та економічний потенціал суспільства.
Проведення психологічних тренінгів є важливим чинником, що сприяє формуванню серед підлітків фізично і морально здорових, сильних, всебічно розвинених людей, спонукає молодь до активного способу життя, формує особистість школяра без шкідливих звичок, виховує в учнів розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті.
Люди дуже легковажно можуть ставитися до здоров'я, особливо це стосується молоді. На жаль, молоді люди часто не вміють його берегти і вести здоровий спосіб життя. На психологічному тренінгу «Сім нот здорового способу життя», який провела психолог бібліотеки А. Черниш, учні мали змогу зрозуміти, що кожному від народження дається найцінніший дар – життя, а найдорожче, що є в житті, – це здоров'я. Діти залюбки виконали такі вправи як: вправа-привітання «Зобрази емоції», самодіагностична вправа «Колесо здоров'я», «10 заповідей довголіття», а наостанок виконали вправу-релакс «Дотягнутися до зірок».

Немає коментарів:

Дописати коментар