Блог бібліотеки імені М. Костомарова ЦБС Шевченківського району м. Києва

«Наша бібліотека – це простір для читання, спілкування та реалізації креативних ідей»

четвер, 26 жовтня 2023 р.

Мовленнєва гра «Прислів'я – золоті зернята народної мудрості»


Сьогодні в бібліотеці відбулася цікава мовленнєва гра «Прислів'я – золоті зернята народної мудрості» за участю учнів першого класу школи № 27.

Для українців прислів’я і приказки втілюють найкращі якості, своєрідність характеру, специфічні морально-етичні норми, притаманні нашому народу.

Прислів’я та приказки становлять своєрідний звід правил, якими людина має керуватися у повсякденному житті. Вони рідко тільки констатують якийсь факт, скоріше рекомендують чи застерігають, схвалюють або засуджують, — словом, повчають, бо за ними стоїть авторитет поколінь нашого народу, чия невичерпна талановитість, високе естетичне чуття й гострий розум і тепер продовжують примножувати і збагачувати духовну спадщину, що громадилася віками. 

Різкої межі між прислів’ями та приказками не існує, а основна відмінність полягає насамперед у тому, що прислів’я є більш розгорнутими, ніж приказки.

Завдяки високій емоційності, прислів’я і приказки мають великий виховний вплив на особистість. Тому бібліотекарі поспілкувалися з учнями про те, як бути скромними, стриманими, шанувати батьків, поважати однокласників.

Прислів'я, що прозвучали на заході, допомогли дітям розширити свої знання, розвинути мовні та когнітивні навички, а також засвоїти цінні життєві уроки, які містяться в цих коротких, але мудрих висловах.



Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! 
Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар